Thursday, December 6, 2012

Good Bye 2012

Pejam celik..pejam celik dah nak masuk 6 hari kita kat bulan disember 2012 ni..tgal lg 3 minggu sblm kita ucapkan slmt tinggal pada 2012..cepatnya masa berlalu..

Tahun 2012 ni byk suka duka, kenangan pahit dan manis, tawar dan masin..heheheh..sepanjang thn ni byk betul dugaan yang aku terima. Tak kurang juga byk btul kebahagiaan yang aku rasai..Klw bleh patah balik, aku takkan tukar setiap apa pon yg terjadi, sbb smua yg dh terjadi tu telah membentuk aku hari nie..

Aku xde azam yang tak tercapai utk tahun nie..Alhamdulillah smuanya dh tercapai. Hajat nak further study pon dh tercapai..cuma tinggal nk complete kan je..Untuk Tahun 2013 nanti aku cuma mengharapkan kesihatan yg baik, smoga smua kwn2 aku dpt apa yang dihajati dan aku dpt membahagiakan kedua ibu bapa aku..

Selamat Tinggal 2012..Semoga 2013 nanti akan lebih bermakna...

p/s: godek2 terjumpa gambar nie..heheheh..comel rupanya aku nie..hahahahah

No comments:

Post a Comment