Wednesday, January 2, 2013

New Year 2013

Happy New Year 2013..Pejam celik pejam celik dh masuk tahun baru..kejap je kan?mknanya umor pon dh tambah lg la..aduhai..apa azam baru utk thn 2013 ni? aku xde apa2 azam lagi..cuma berharap boleh menjadi insan yang lebih baik je..In Sha Allah..

Apa yg korang smua buat smlm? Aku juz duk umah , watching LOTR secara marathon..huhuhu..full day tgk muka bf aku je..oh my Orlando bloom..hahahha..Dulu masa umo 17-18, pergh punyalah excited nk g mnyambut thn baru..time tu aku dgn ecah semangat gler g klcc nak tgk bunga api la kononnya..masa tu jiwa muda, duk bersesak2 dlm lautan orang tu rasa seronok..skrg? pg shopping complex yg ramai org pon aku malas..inikan plak nk bersesak2 pd mlm thn baru..

mmg byk kenangan tahun baru dr dulu smpai skrg..yg pling kelakar, bila awal thn beria2 buat azam baru..x smpai sebulan dh lupa dh apa azam aku..Hampeh..

tapi sekarang , rasanya aku dh semakin matang..setiap tahun baru yang menjelang aku cuba untuk memperbaiki diri sndiri..jadi insan yg lebih berkualiti..jaga diri, hiasi peribadi..ceh..ayat poyo la plak..hahahha

No comments:

Post a Comment