Thursday, January 9, 2014

Realiti atau fantasi

saya pon x tau sama ada awk ni realiti atau fantasi saya?


dah lama kita x berhubung. kali terakhir kita mendengar suara masing2 rasanya dh lebih dari setahun..itupon diselang seli dgn esak tangis sy yang merasa begitu lara bila awk memutuskan utk pergi..sejak dari itu, walaupon saya tau mmg awk xkn hubungi sy lg tp sy ttp juga menunggu..


setiap num yg saya x kenal, saya anggapkan itu awk..tp akhirnya hampa..awk btul2 ingin lempar sy dari hdup awk..smpai saya lgsg x dititpkan ruang rindu dlm hati awk


tahun bersilih ganti..berlalu 365 hari..suddenly saya lihat awk kembali..ada coretan di blog yg slalunya sepi..dan hati sy berbunga kembali..saya pon teruskan menanti..moga ada ruang utk kita kembali mnjadi sahabat..


pada sahabat sejati ku khabarkan berita..kerana hanya mereka yg tau betapa rindunya aku padamu..lalu bila ditanya apakah hubungan kita? bibir menguntum snyum tanpa sebarang jwpn..krn hanya hati yg tau siapa kau untukku


Duhai hati,
bersabarlah kau menanti
sedangkan 365 berlalu tabah kau berdiri


duhai hati
berilah peluang utk dia menilai kembali
adakah wajar kamu dihubungi
adakah lagi ruang utk kamu di hati



No comments:

Post a Comment