Friday, February 3, 2017

Sendiri

Jam sudah menunjukkan hampir pkul 7 tp aku masih lagi di sini.. ye di sini.. masih di pejabat.. sebab cuti hari raya cina ofis terasa kosong kerana ramai yg smbung cuti.. tp aku sama jgk masih lg bekerja keras menyiapkan smua report sebwlum posting ke KK.. mcm mana la agaknya duk kt tpt org.. jauh dr mak.. sdgkn skrg pon slalu rasa sunyi.. hmmm

kdg2 tak tau apa yg aku tunggu.. knp ssh btul nak membuka hati semula.. kdg ada jgk terderik dalam hati knp mati aku prgnya yg diuji dgn sendirian.. selalu sendirian.. adakala hati rasa sedih tapi tak tau nak diluah kpd siapa.. kwn2 tgk aku bahagia, selalu tersenyum tp dalam hati hanya tuhan yg tau..

kadang kala sendiri buat aku rasa tenang dan bahagia krn x perlu nak memikirkan perasaan org lain tp adakalanya aku rasa sunyi dalam hiruk pikuk ketawa org lain..

masih mencari bahagia..

No comments:

Post a Comment