Friday, December 19, 2014

Soal Tentang Hati

Pernah tak korang terfikir kenapa korang selalu kecewa? eh, sebenarnya bukan korang..ni lebih pada aku..hehehhe...kadang2 aku ada terfikir adakah aku ni ditakdirkan memang tak boleh memiliki cinta? bila baca pasal kebahagiaan orang lain, aku selalu tertanya bila tiba masa aku?

Selalunya lelaki yang aku suka sama ada dah dimiliki atau belum bersedia dimiliki. bukan x jumpa lelaki yang belum berpunya tapi selalu ada je aral melintang..x kiralah melintang ke menegak ke..beberapa hari lepas ada baca satu entri dari dia yang dulu pernah buat saya bahagia..tp entri tu pon dh berbulan2 lamanya so x tau la dia ada baca lg ke blog sy ni..

saya minta maaf sebab buat awk rasa takut smpai melarikan diri..sy minta maaf sbb menangis mcm orang mati laki..hahahha..bila dikenang balik nak tergelak pon ada..apalah sengalnya aku ni jatuh hati dgn org yg aku lgsg x pnh temui..hehehhe..tp soal hati susah nak difahami kan?

terima kasih atas doa2 awk pada sy..sy sgt2 hargai..sy pon slalu berdoa agar suatu hari saya akan temui seseorang yg akan menyayangi saya sepenuh hati..dan saya pon doakan awk juga akan berjaya membuka hati awk untuk wanita lain yang mencintai dan awk cintai..

sekarang saya rasa sy dh makin matang dalam soal relationship ni..dah takde la rasa nak kecewa bagai atau nak mengejar sesuatu yg x pasti lagi..syukur alhamdullillah sekarang banyak benda yg dapat mengisi setiap masa dan ruang hati ini.

pada awk yg slalu dalam hati sy..terima kasih sebab mengajar saya soal hati!!


No comments:

Post a Comment