Thursday, January 22, 2015

Hidup Aku

Lately hidup aku agak huru hara jugak. dengan sakit yang tak kebah2, dengan assignments yang berlambak nak disiapkan dan juga keje kat office yg byk tertunda sbb kesihatan yang tak berapa bagus. Dugaan awal tahun. Aku harap semua dosa-dosa kecil sy terhapus. cewahhh!!

Hidup masih berjalan macam biasa. rutin masak2 masih jadi keutamaan. kdg2 pelik time sakit pon aku suka memasak. bila masak rasa sihat je. yang buat lagi best bila masak and membahagiakan org di sekeliling aku yang makan masakan tu.tgk betapa aku syg org2 di sekeliling aku

Lately agak byk tempahan yg terpaksa ditolak sebab kesihatan yg tak seberapa and jgk sbb jadual kelas yang agak padat. ini pon jenuh bergaduh dgn bos x nak g outstation. Mana tahan tiap2 minggu nak berulang ke Jakarta dan banyuwangi. Banyak komitmen lain yang perlu dikejar

Time tak sihat ni tekak rasa nak mkn macam2,tp apakan daya xde org yang nak tunaikan. Sedih!

No comments:

Post a Comment