Wednesday, March 14, 2012

Keje yg macam gampang...

huh..ari ni mmg aku geram btul la..ari yg pling mnyakitkan ati dlm bulan mac nie..smlm bru je dpt surat nk jd kaya dlm sebulan nt..tetiba ari ni plak dh sakit ati..

ari ni bos aku suh la aku g anta satu doc ke MQA utk dia..aku dh smpai bwh bru teringat kunci keta x bw..pastu bw blik dokumen yg berat mcm guni beras tu naik atas..buka pintu, amik kunci keta pastu jln melenggang turun..lupa pasal dokumen tu...ngeng btul..dh smpai kt mqa pj yg mmg parking ssh gler nk dpt, tgk2 dokumen x bawak la plak..mcm gampang..

patah blik g opis, tserempak dgn bos ms nak naik lif..dia leh kata..uii..cpat awk dh blik, ni msti bw keta mcm setan ni..so, dh settle la anta dokumen sy tu?aku pndg dia..snyum2 yg pling comel ckit..pastu kt sy mmg dh smpai, tp tertinggal la plak dokumen tu..lpas anta ni sy blik trus la bos ek..

Bos gelak2 mcm gampang..hati aku lg sakit..keje ari ni mmg gampang

sekian.harap maklum

2 comments: