Friday, March 23, 2012

Staff Poslaju yg Kurang ajar

Geram btul aku ptg2 ari ni..aku ada order satu barang secara online dan penjual tu pon anta brg aku melalui poslaju. tp sbb masa dia anta tu time aku xde kat umah, dia tinggalkan satu notis kat pintu umah aku. so, ari ni aku pon pglah ke pusat poslaju taman shamelin tu utk ambik barang aku tu, tp bila aku sampai sana mamat kaunter tu kata brg tu dh diambik oleh somebody nama salehudin..

Sapa salehudin ni? aku pon x tau..pastu dgn kerek je mamat kaunter tu bleh ckp check la ntah2 adik beradik aku ke, sedara mara aku ke..what the heck? xkanlah adik beradik aku pon aku x tau nama kan?sengal btul..pastu, bleh plak nk wat muka mcm gampang mcm aku yg salah..pastu bila aku nk jmpa ketua pos kat situ, dia leh wat x tau je..xkanlah aku nk mnjerit2 lak kan?

eventually, aku trus google hp aku n tgk num utk wat aduan..dpn2 dia aku wat complaint..pucat plak muka ko..saja je aku sbut nama dia kuat2 ms wat complaint tu..tau plak kecut...hello brader, mmglah brg yg sy beli tu xdelah mahal sgt..klw awk ckp elok2 sy pon xde nk marah sgt, tp jgnlah kurang ajar dgn pelanggan..

fyi: pos malaysia tu dh swasta ek..jgn asyik nk kata gomen je layan org teruk..swasta pon serupa gak..biasalah manusia..

No comments:

Post a Comment