Wednesday, May 9, 2012

Luahan Hati

cliche giler kan tajuk entry kali nie..hahahha..saja je nak bg gempak ckit..td borak dgn dia and bila dia mintak aku explain knp aku slalu tgu dia, aku x leh nk luahkan dgn kata2..x tau mcm mn nk describe perasaan nie..tp aku rasa perasaan ni mkin ari makin x leh nak dikawal..padahal sblm ni ok jer..tp skrg ni klw sehari x dpt ckp atau dgr suara dia, rasa rindu mcm nak gler..tp x gler jgak..hahahha..

tp aku kn blaja menerima kenyataan la..x semestinya aku sukakan somebody tu, dia akan suka kat aku gak kan? perasaan tu hak milik peribadi, so, jgn nak paksa2 org suka kat kita..jgn nak wat muka kesian ek..hehehehe..

lgpon aku percaya pada jodoh.kalau ditakdirkan ada jodoh utk aku jumpa dia..so aku kn tgu jelah..tp klw dlm masa menunggu ni tetiba hati aku terbuka utk org lain, so, dia pon kena terima lah kan yg kitorang mmg x ditakdirkan bsama..

aku tau dia pnah kecewa..n maybe dia masih trauma dgn kegagalan masa lalu dia..and aku pon x berani nak janji yang aku bleh merawat kelukaan dia tu..tp satu yg aku bleh janji..aku akan cuba sehabis baik utk belajar menerima dia seadanya..dan aku harap aku boleh jadi pelengkap kekurangan dia..aku pon x leh janji yang kami akan sntiasa bersama sehingga ke akhir hayat, tp aku leh janji aku akan cuba membahagiakan dia selagi kami masih bersama..realistik kan janji2 aku?

sekarang mslhnya mcm mn nak pujuk dia luahkan perasaan kat aku supaya xdelah aku rasa mcm bengong sgt?suka org dlm diam ni mmg susah la..masa aku tgh type entry ni, tiba2 kuar lagu kristal..mcm kena je dgn kita?hahaahha

"pertama kali ku dengar suaramu, sayunya hatiku merindui dirimu, walaupun belum kita bersua muka, namun aku tetap jatuh cinta" -Kristal

p/s: aku sgt cemburu pada heliza sbb bila dia bercerita pasal heliza, dia punya nada tu mcm org jatuh cinta sgt2...hahahahha

No comments:

Post a Comment