Tuesday, May 15, 2012

Selasa Yang Pedih..

Sakit..perih..pedih..saat kau ucapkan kata-kata perpisahan
apa yg boleh saya lakukan selain menitiskan air mata
saya btul2 x faham di mana salah saya
salahkah saya kerana terlanjur sayang pd awk
salahkah sy kerana mengimpikan mahligai indah bersama awk
salahkah sy sbb  ingin sy dan awk bahagia

sy tak mengerti hati sy sendiri
kenapa perlu kau bergetar utk dia yang x punya rasa padamu
kenapa perlu kau mengharap pada dia yang x pernah bersedia memberi hatinya
kenapa perlu kau rindu pada dia
kenapa perlu kau menangis untuknya
tapi walaupon hati saya tau yang hati awk bukan untuk saya
tapi entah kenapa dia masih nak tunggu awak
masih nak rindu awak
masih nak sayang awk
giler punya hati..

walau beribu kali saya mohon
awk tetap beku
awk tetap ingin undurkan diri awk
jadi apalah daya sy untuk memaksa awk
meminta awk utk  pegang hati sy

awk kata awk belum bersedia
untuk lepaskan kenangan silam awk bersama dia
dia yang satu ketika pernah memberi awk rasa bahagia

sy tau sy bukanlah sempurna
dan sy tau sy x dapat menjanjikan awk bahagia
tapi andainya awk rasa bahagia itu ialah bila kita x lagi bersama
sy redha
walau hati ini rasa pedih dan perit
walau luka ini membuatkan sy menangis dan terus menangis

sy akan sentiasa tgu awak
mcm yg slalu sy buat
sy pon akan slalu doakan awak
smoga hati awk kuat menerima segala dugaan
dan semoga awk akan sentiasa bahagia dan gembira
hari selasa kan hari yg gembira utk awk..
tp sy harap awk akan slalu gembira x kira hari apa pon

terima kasih kerana buat sy gembira
wlaupon sekejap
mungkin awk tak mengerti maksud yg cuba sy sampaikan
tapi xpelah..
sy akan igt setiap hari2 gembira yg saya lalui dgn awk
sy akan ttp syg awk wlaupon awk x sygkan sy
sy tau sy akan rindukan awk sgt2
saya harap awk pon akan rindukan saya
saya akan tunggu awak selagi saya mampu...


No comments:

Post a Comment