Friday, November 2, 2012

Jom shopping..

Adeh, sebut nak g shopping tu mmg best, tp bila tgk duit mengalir macam air paip..aduhai..

Skrg kat pwtc tgh ada home expo, so, memandangkan hari jumaat ni rehat lama kan, saja jerlah nak g window shopping (kononnya la..) kat sana..sharp kul 12.30 trus tahan cab g sana. Malas nk bw keta tpt mcm tu, parking mahal, org lak ramai..

smpai je kat sana tgk org x ramai pon..aik, peliknye,,,heheeh..tgk kt tgkat atas ada lg satu expo baby..oh, maybe diorang g serbu kat sana kot..so, niat aku yg nk window shopping tu mcm x berapa nak difahami hati nie..meronta2 nak beli brg lak..tgk satu karpet ni..wui, cantiknya..tgk harga dia..wuuuuui, lagi cantik..RM800++ tu..alamak, bleh beli satu handbag coach ni..tp sbb suka sgt kat carpet tu, aku beli carpet yg sama tp saiz carpet lap kaki je..hahahha..jadilah..kuikuikui..nk letak kat bilik aku ok la kan?hahahhaha...pujuk diri sndiri

tp brg2 lain pon byk gak yg smpat aku sebat mcm bedsheet..aku mmg suka beli bedsheet..smpai 3 aku beli..pastu hampir2 terpedaya nak beli vacuum yg kunun2 canggih..padahal vacuum kat umah tu ok je..tgk blender dia pun aku leh rasa nak beli..nsib baiklah aku g dgn kak nor..adalah org yg dok stop2 aku jgn beli byk brg sgt..

kiri kanan tgn dh penuh brg, tp aku ajak gak kak nor naik atas g tgk expo brg baby tu..hahahahah..manalah tau ada yg berkenan leh la beli utk anak buah comel aku tu..mmg x dinafikan btapa comelnya brg2 baby tu smpai dh kering duit dlm wallet, tpaksa guna debit kad aku..tu pon tersilap g bagi mykad dgn slambernya..br cuak muka tukang jual tu..hahahhaha..

No comments:

Post a Comment