Monday, November 12, 2012

Warded..

Minggu ni ramai btul org yg bercuti sbb deepavali dan awal muharram jatuh dlm minggu yang sama..aku plak dgn rajinnya datang keje..hehehe..sbb minggu lpas dh cuti panjang..cuma kali nie aku bkn cuti g makan angin, tapi cuti sbb kena tinggal kat wad..wuawuauawua..(sedih nie)

Aku kn admitted pd ari isnin smpailah ari khamis bru leh discharged..betapa boringnya duk kat wad tu smpai kurus aku wlaupon br 4 ari je duk situ. Makanan mmglah kurang rasa, dah nama pon spital..takkan makanan yg sdap2, byk kalori, byk lemak yg mcm kita mkn ari2 kan? tp yg best tu waktu mkn mg fix, so, aku tlh bjaya mendisiplinkan waktu mkn aku..heheheh..

yang x bestnya, tang nk kena amik darah..siap waktu aku dh tdo pon dia kejut utk amik darah n mkn ubat..spoil btul..hehehehtp nurse and doctor kat sana mmg baik2..aku rasa selesa sgt masa duk kat sana..smua pon mcm sempoi..

bila tiba time nak kuar tu aku punyalah happy..rasa mcm nk lompat2 plak..heheheh..tp setiap 2 minggu kn dtg follow up utk tgk kualiti darah aku..heheheh..xpelah, janji bleh blik kan? time nk blik tu siap peluk2 kakak2 nurse yg byk jaga aku masa kt sana..bila kakak tu kata nt jmpa lagi..aku trus ckp, kat cni x naklah..kat luar ok je..hehehehhe..

No comments:

Post a Comment