Thursday, November 1, 2012

Siapa dia Sebelum Daku?


Aku selalu memikirkannya
Siapa dia sebelum daku
Gadis kau puja hingga kecewa
Kini kau tak menyatakan

Sejak kau wujud dalam hidupku
Semuanya telah terpadam
Bak bayangan yang indah
Di malam purnama
Di telan mentari pagi
Apa disentuh sejarah dulu
Hanya menyakit hati sendiri
Telah ditemukan kita berdua
Engkaulah sinar hidupku


Hehehe..apa kena mengena kan lagu nie dgn aku kan? Lagu nie aku tujukan untuk seseorang..udah2lah bersedih..udah2lah kecewa..benda dh lepas x payah nak igt2 lagi..orang tu elok je beranak pinak, yg awok bersedih x abis2 lg ni kenapa?

patutnya awk doakan dia sihat..(maksudnya sihat mcm syanie tue..oppps, no offence yer)..doakan dia bahagia dengan insan yang dia dh pilih. dan awak jgn asyik x sihatkan diri awk dgn x makan n minum 3x sehari..klw nak mkn sekali sehari pon make sure awk mkn nasi yg naalaaa punyer..cover trus 3 kali mkn..hahhahah..

pastu x payah la bangga sbb diri dah kurus..konon2nya diet, tp padahal sbb kecewa..alahai..dlm hidup nie byk lagi perkara besar yg perlu nak bsedih..contohnya gaji x naik ke? bonus x dpt ke? sedih gak tu kan?

saya ni bukanlah nak kondem atau mcm nk perkecil2kan jiwa awk yang tgh lara tu..tp sy rasa la x pyh la keterlaluan..merosakkan jiwa sndiri je..dlm hidup nie kita kena percaya kdg2 Allah tu bagi kita merasa kecewa sbb nak tgk kita ni kuat ke x.. ni baru putus cinta dh mcm mati bini..dia blm lg jd wife awk pon..(wlaupon sy tau awk dh pasang angan2 nk khwn dgn dia..heheheh)..ke awk kecewa sgt sbb dia tu cantik sgt kalah Erra Fazira?

2-3 ari ni asyik jmpa org yg kecewa bcinta je..kt umah, kat opis, kat kelas..aduihai..bila igt aku pon nangis2 mcm org bangang ari tu, rasa nak tergelak plak..ni klw aina baca ni aku dh bleh agak dh apa dia nk tepet aku nie..tanya num phone opis ari2 pon dh kena marah..hahhahaha

No comments:

Post a Comment