Friday, January 13, 2012

Dugaan...

Minggu ni adalah minggu yg paling down dlm hdup aku..letih, penat, sedih , kecewa,marah smuanya ada..masa pertama kali aku dpt tau berita tu, rasa mcm kaki x jejak ke bumi.badan rasa mcm melayang2..hati berbisik, betul ke apa yg aku sdang hadapi ni..tp mcm mn pon aku cuba menidakkan kenyataan, mmg ternyata itulah yg harus aku hadapi.

2 hari aku rasa mcm xde mood langsung..mcm2 yg aku pk..nk marah..tp pada sapa?nak menangis, air mata aku pon dh kering.aku x tau apa yg patut aku buat..mujurlah dlm aku hanyut dgn kesedihan, ALLAH masih menyayangi aku..DIA x biarkan aku terus hanyut dan leka..mungkin ini dugaanNYA supaya aku sedar betapa banyak dosa-dosa aku..Ampunkan aku Ya ALLAH..

Hari ni aku bgun dgn azam yang baru..aku kena tabah, aku kena kuat..semoga penyakit ini hanya dapat mencacatkan fizikal aku tapi bukan meruntuhkan jatidiri dan keyakinan aku..semoga aku lebih kuat dan lebih yakin utk mengharungi hidup ini..dan ketika ni jgak aku tau betapa ramai insan yg sayangkan diri aku nie..ALHAMDULILLAH..

No comments:

Post a Comment