Wednesday, January 4, 2012

~Reader Pertama~

Entry kali ni aku nak cter pasal reader pertama blog aku..heheheh..nmpk kn komen kat entry konsert rock tu..tu lah reader pertama blog aku..nm dia Mr AL..or as i know him Mr Al Hafiz Osman..rather unique, i thought (his name ok?)The fact that i juz know his full name last nite when we're texting each other..hahahaha

Why on earth he commented on that entry?hahaha..that is juz bcoz we knew each other during that concert..we sat on the same couch and aku dgn aina kan x bleh nk duduk diam2, so, masa kitorang nk g jenjalan pusing2 sblm konsert tu start, dgn muka slambernya aku pon suruh je dia jaga brg aku..muka dia time tu mmg mcm hampeh (nmpk sgt tlg x ikhlas)..hahahha..tp aku peduli apa kn?

(me wif MR AL and bent)

dia dtg dgn sorang kwn dia, bent a.k.a fauzi..lpas kitorang dh puas bjalan tu, kitorang pon dgn baik ati nyer amikkan eskrem utk diorg berdua..bila aku bg kat dia,mampus dia x nak..aku dok hulur2, dia dok geleng2..org keliling pndg pelik jer..malu aku weiii..bengong btul la..

Kelakar, pelik n mcm2 lg la yg trjadi ari tu..tp eventually we become friends..huhuhuhu...and while eating my breakfast, i write this entry juz becoz he asked me to(hahahah...abis utang ek)..meh aku tjuk ckit gmbr ms konsert ari tu..

(me n my bff..aina)

2 comments:

  1. terharu nyer saya tp tolong la buang nama penuh saya yer...:)

    ReplyDelete
  2. hello..ni sapa punya blog nie?sukati la klw wa nak letak nama pnuh lu skali pon..nsib wa x letak no ic dgn lamat umah skali..ahaks..

    ReplyDelete