Tuesday, April 3, 2012

Kawan YM yg misteri

Hari ni aku nak cter pasal sorang kwn ym yg bru aku knal dlm sebulan lpas..nama dia shuttersound..masa mula2 aku chat dgn dia tu xdelah mcm best sgt..sbb aku chat dgn ramai org kot.hehehhe..x brp nak fokus..pastu, biasalah aku, lpas dh chat skjp, aku mula eliminate anasir2 x bgus & fokus pada kwn2 yg truly nk kwn je, bkn yg nak menggatal atau whatsoever...then, dia pon di "short list" utk di add sbg senarai kwn aku..yg lawaknya dia ni mcm kerek2 sikit..tp bleh lak aku rasa mcm happy je borak dgn dia..sengal kan?

pastu chat 2 ari je, dgn slamber aku mtak no tipon dia..igt nk dgr suara dia..sbb kdg2 ada org mmg best bila chatting, tapi time borak mmg hampeh..yg kelakarnya, dia kata biar dia yg call aku..sbb aku pon x ready je nk bg num hp, so, aku bg num opis jerlah..since then ari2 dia call..n mmg seronok borak dgn dia..gaduh2 slalu, merajuk2 ada ckit..mengada2 blm lg..mengutuk2 aktiviti utama..hahahha..pendek kata mmg dia ni mmg seronok dibuat kwn..

pastu, tetiba je 3 minggu dia x call..slam btul al..teiba je aku rasa sunyi jer..ari2 aku tgu dia call..bila angkat phone je mgharapkan dia call..mcm org bengong lak..klw lah dia tau, mesti dia gelakkan aku bsungguh2..(syyhhh..rahsia tau..hahahhaha).aku pon mcm tertanya2 mana dia ni mghilang kan?

tp tadi dia call..n masa aku dok merajuk2 + mengada2 sbb dh lama dia x call tu..aku asyik snyum jer..bkn snyum kat mulut je tau, kat hati skali..alhamdulillah, i've got my friend back..happy gler..tp jgnlh silap faham lak..aku dgn dia xde pape pon..juz kwn je..n aku suka ada ramai kwn..cuma rindu tu sbb dh lm x dpt borak..td kitorang bgayut smpai 2 jam..bos aku 5-6 kali lalu smbil jeling2 perli suruh aku letak tipon, tp aku buat x phm jer..lantak la..wekkk..hahhahahh

tp yg buat aku rs berbunga2 tu sbb dia ada ckp satu ayat ni..hahahha..ayat apa? BIARLAH RAHSIA...warghahahahha, tp bkn ayat cintan cintun la, tp sentap gak la bila dia ckp..yg x tahan ms mula nk ckp tu..sy nak terus terang ni, lupa plak aku nk bgtau dia kt opis aku ni blackout..mmg gelap (hahahha, saja je nk buat org paneh ati)ayat skema gler..tp aku mmg suka klw dia bcakap, sejuk jer ati..klw la kbtulan awk ada ms nk baca ni, sy nak bgtau, awk dgn mat bangla pon sama jer..jiwang2 x tntu pasal...thank u so much sbb slalu nyanyi utk sy (wlaupon suara awk tu mcm buluh betung)..ole2 bali tu jgn wat2 lupa plak..

No comments:

Post a Comment