Friday, April 6, 2012

Kelas Membuat Apam Polkadot


Morning ....

Jummat yang cerah..dtg keje pon jalan x jam ari ni..alhamdulillah..smlm kelas membuat apam polkadot comel tu bjalan dgn lancar..wah, terer gak aku jadi cikgu memasak kan?heheheh..dpt anak murid x degil boleh la..tp smlm sorg je dtg..kak ipar aku x jd dtg sbb abg aku blik lmbt..xpelah, len kali pon boleh

kononnya nak start kelas kul 8, tp aina kul 9 baru smpai..biasalah, janji melayu..tp nasib baiklah dia dtg huih dgn makanan penuh kat tgn...smbil wat kuih, cikgu mkn lah..hahahha..


(aku dera dia pukul telur smpai kembang...)

mlm smlm aku igt nak ajar aina buat apam dgn wat coklat..tp aina smpai lmbt sgt,aku dh wat satu trip coklat..smpat la ajar aina buat tp dh lmbt sgt..x smpat nk tgu siap deco..

so, ni aku tunjukkan ckit gmbr2 apam yg smpat disiapkan smlm..

(base strawberry)

(sebelum kukus)

(first batch)

(antara yg dh siap)

(ni plak coklat yg dh siap)

wah...rasa bangga plak aku sbb bjaya mengajar aina membuat apam polkadot yg comel..hehehhehe...

No comments:

Post a Comment