Thursday, April 5, 2012

Kelas Apam Polkadot..

Ari ni rajin btul aku update entry. sbb bos xde, keje pon aku mcm rasa mls nk buat sbb dmam..rasa x larat (tp update blog rajin la plak kan?hehehhe)

Ada member aku, Emi Khaidir (bukan nama sebenar) pernah tanya knp aku buat blog? padahal bkn ada org pon yg baca blog aku..yg aku tau baca pon dia dgn HO jelah..tu pon tpaksa kot..heheheh..

Answer: Aku ni mmg suka bcakap, tp kdg2 ada ari akuxde mood nk ckp atau x tau pada siapa aku nk ckp..slalunya aina yg jd mangsa kn dgr aku membebel..tp kdg2 dia pon bz bee..camno? so, blog ni jd tpt aku nk luahkan apa2 yg aku rasa..so, aku x kisah la klw ada org nak baca ke x..janji aku rasa puas ati..

tapi untung jgak ada blog ni..kdg2 aku ssh nak luahkan apa yg aku nk ckp..so, aku luahkan kt blog ni..wlaupon xde org tau, tp aku lega..kdg2 aku baca blik apa yg aku tulis, dptlah aku evaluate diri aku time tu tgh sedih ke, tgh bengong ke,tgh happy ke.hahahha...bleh gak gelak2 kan?

aku mmg xde bakat jd penulis..setakat nak menulis utk diri sndiri bleh la..so, maafkanlah aku klw entry aku kdg2 byk typo error, ayat tunggang langgang, tp mcm yg aku ckp tdlah kan, sapa pon yg baca blog aku ni kan?hahahhaha..

oklah..enough for today..mlm ni nak ajar aina and my sis in law buat apam polkadot and coklat..kita tgk hasilnya tgn diorang ni..esok aku upload gmbr ek!!

DAAAAA............

No comments:

Post a Comment