Friday, April 20, 2012

Syukur...

alhamdulillah..jumaat yang cerah..syukur kerana aku masih dpt bernafas di bumi Allah nie..ari ni 20 april 2012..ckup setahun aku fully recover dr sakit yang pernah diuji Allah kepadaku..x dpt nak digambarkan betapa gembiranya aku x perlu melalui lagi semua keperitan semasa ujian tue..

Mengenang kembali waktu itu, ada banyak cerita suka dan duka yang x mungkin aku lupakan..betapa kasih dan sayang org di sekeliling aku mbuatkan aku menjadi insan yg kuat..walhal ada kalanya aku rasa lemah dan putus asa dgn dugaan yang aku terima..tp syukurlah krn Allah memberiku kekuatan dlm bentuk kasih syg, doa dan sokongan dari keluarga dan kawan2..

wlapon aku tau ramai lagi yang mungkin lbih teruk nasibnya dan lebih dahsyat ujiannya dari aku..terima kasih yang x terhingga aku ucapkan pada insan2 istimewa yang telah memberiku erti hidup, yang terus menyayangiku dan yang x putus2 tanpa jemu menyokongku..budi, jasa dan kasih sayang kalian x mungkin dapat ku balas wlaupun dgn segunung intan..semoga satu hari nanti aku akan dapat membalas kasih syg kamu, dpt membuat kamu bahagia sepertimana kamu semua telah mencuri mentari dan menyinari hidupku..

No comments:

Post a Comment