Tuesday, April 3, 2012

Reunion bebudak sek rendah..

Last week, aku ada reunion gathering dgn bebudak sekolah rendah aku..mmg best la..wlaupon sbnrnya kitorang mmg jmpa tiap2 bulan kot..hahahha..betapa kamcengnya kami..tp aku mmg ngam btul dgn member sek ren lbih dr geng sek men..kwn baik aku ms sek men yg msih keep in touch smpai skrg adalah 5-6 org je kot..ms jmpa tu mmg heboh gler..msing2 gelak mcm langsuir..hahahah..yg champ tntulah aku dgn as..klw bcakap x reti nk stop..tp yg nk share ari ni adalah gmbr2 yg kitorang snap ms ari tu..x sangka cun gler pic dia..hehehehe
(masa ni mula2..blm panas badan)
(ratu gelak..aku n as)
(agak2 TM nak x amik kitorang jd model iklan bcakap spnjg masa?hahahha)
(ex-skptd-version dh tua)
(ada gaya model x?warghahahhaha...tlg jgn jwb ek)

hahaha..ada byk lg gmbr yg kitorang snap ari tu, tp biasalah segan nk upload smua..nt ada plak org komen, ni blog ke album gmbr kan?hehehehe

No comments:

Post a Comment