Thursday, April 26, 2012

Sabar ke?

Pernah x korang rasa sakit ati tp x tau mcm mn nk lepaskan?korang rasa geram sgt smpai korang rasa nak nangis?inilah yg aku rasakan skrg..geram sgt2 smpai aku menangis..aduiyai..why la dia ni buat aku geram? why? why?and knp aku slalu rasa geram bila apa yg aku mtak dia x pnh nk bg?kan bgus klw aku bleh ignore je dia..biar dia rasa plak mcm mn seksanya aku nk tgu dia call aku..apa kata klw aku plak buat mcm tu?buat x tau je..hmm, tp yg peliknya aku rindu nk ckp dgn dia..nak borak2 tp bila dia call je aku rs geram. geram sbb dia x cuba nk faham perasaan aku yg menunggu panggilan dia tiap2 hari.. Pelik la perasaan mcm ni..x best lgsg..tolonglah sapa2 explain kat aku knp aku jd mcm ni..btul gak ckp awk, sy dh x sama dgn org yg awk knal dulu..sy dh x gelak mcm dulu, sy dh x gler mcm dulu..x taulah knp..tp sy cpt geram dgn awk..geram sbb awk slalu lupa pd janji awk..awk janji nk call ari2 kan? tp awk x buat..awk janji nk buat blog utk sy kan? tp awk x buat.. sy tau awk ada baca apa yg sy tulis..yg kdg2 sy ssh nk ckp bila ckp dgn awk..ada byk yg sy nk ckp, tp x dpt nk luah..xpelah, sy sabar je selagi sy bleh..tp awk jgn nk ugut2 sy tau..jgn nak ugut2 x nak call sy..dulu awk kt awk org yg sabar, so, awk kn sabar dgn segala karenah sy..awk kn sabar wlaupun sy ni cpt marah..awk kn sabar jgak wlaupun sy slalu ckp kt awk jgn call sy lg..awk kn sabar jgak wlaupon awk rs sakit ati..

No comments:

Post a Comment